دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

http://1080movie.rzb.ir/

دانلود فیلم سینمایی من از سپیده صبح بیزارم با کیفیت 1080p Full HD

دانلود فیلم سینمایی من از سپیده صبح بیزارم با کیفیت 1080p Full HD فیلم من از سپیده صبح بیزارم ۱۳۹۱ به کارگردانی علی کریم   کارگردان: علی کریم | ژانر: اجتماعی، درام، خانوادگی | سال تولید: 1391

دانلود فیلم سینمایی من از سپیده صبح بیزارم با کیفیت 1080p Full HD فیلم من از سپیده صبح بیزارم ۱۳۹۱ به کارگردانی علی کریم   کارگردان: علی کریم | ژانر: اجتماعی، درام، خانوادگی | سال تولید: 1391

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
 دانلود فیلم سینمایی من از سپیده صبح بیزارم با کیفیت 1080p Full HD
خلاصه داستان :

دانلود فیلم سینمایی من از سپیده صبح بیزارم با کیفیت 1080p Full HD

فیلم من از سپیده صبح بیزارم ۱۳۹۱ به کارگردانی علی کریم

 

کارگردان: علی کریم | ژانر: اجتماعی، درام، خانوادگی | سال تولید: 1391 | تاریخ انتشار: سال 1398

مدت زمان: 106 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت ویدئو: WEB-DL

فرمت: MP4 | حجم: متفاوت | تهیه کننده و نویسنده: علی کریم

خلاصه داستان:
امیر دستیار کارگردان به همراه کارگردان بابک سپهری به سمت لوکیشن فیلمبرداری می‌روند. در مسیر رسیدن به لوکیشن فیلمبرداری کارگردان متوجه می‌شود که دستیارش حال مساعدی ندارد و انگار چیزی را از او پنهان می‌کند…

بازیگران:
بابک کریمی، امیر عزیزی، حسین اسکندری، محمد احمدی، مسعود ظریف، مسعود سلیمانی، علیرضا علویان و…

توضیحات / دانلود گزارش کد : 36

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان